Handbol Turonet

Benjamins A (4t): Riki Asensio
levins (5è): Uri Fernández
Alevins A (6è): Marc Carrillo

Pares/mares delegats de curs: Cal que un pare/mare de cada classe surti com a “delegat” del seu curs per a temes de handbol. Esperem voluntaris

Equipaments:
-Els nens i nenes de 1r i els nous que encara no teniu l’uniforme heu de passar per “Esports Serrat” de Sabadell (Ronda Zamenhoff 48, tel 937271723) a provar-lo i encarregar-lo (xandall negre, pantalons curts negres, samarreta taronja i samarreta negra). Us recordem que a la botiga “Esports Serrat” de Sabadell us faran un 15% de descompte en qualsevol altra compra si dieu que sou del “Handbol Turonet”

Pilotes: Recordem que els benjamins i els alevins (3r, 4t, 5è i 6è curs) han d’anar als entrenaments i als partits amb la seva pròpia pilota. Els més petits, que entrenen al Turonet, ho fan amb pilotes de l’Escola. Cal tenir en compte que a cada categoria la mida de la pilota és diferent.

samarreta2011
Segona samarreta de l’uniforme del
Handbol Turonet

Apunteu-vos al facebook del Handbol Turonet!

Fotos d’Handbol: Fotos de la presentació de la temporada 2010-2011 de l’Handbol Sant Quirze, amb especial participació dels equips del Turonet.

Vídeo de la presentació de la temporada 2010-2011: www.youtube.com.

Detalls de les activitats d’Handbol que us ofereix l’AMPA El Turonet en col·laboració amb el Club Handbol Sant Quirze.

• Els benjamins i alevins juguen la lliga del Consell Esportiu de Sabadell els dissabtes al matí. Per tant és important el compromís d’assistència als partits i als entrenaments (ho recordem especialment pels nens i nenes de 3r, que es trobaran per primer cop amb la competició).

Els dies festius del calendari de l’escola no hi haurà activitat. En cas de vaga de mestres, sí n’hi haurà. Per qualsevol dubte recordeu que ens podeu enviar un correu a TuronetHandbol@gmail.com

Activitats d’Handbol que us ofereix l’AMPA El Turonet en col·laboració amb el Club Handbol Sant Quirze

Horaris d’activitats d’aquest curs: Per acabar de confirmar.

Altres dades d’interès:

– Adreça de contacte del Handbol del turonet: TuronetHandbol@gmail.com