Com funciona

Actualment, ens reunim un cop al mes, en format digital. Tothom qui vulgui està convidat a participar en aquestes reunions. Rebreu l’enllaç de les convocatòries a través dels pares i mares pont.

COM FUNCIONA L’AFA?

L’AFA està formada per una l’Assemblea General de socis/es, la Junta i una sèrie de Vocalies.

• L’Assemblea General està constituïda per tots els socis i sòcies (famílies que paguen la quota anual) que hi assisteixen, en igualtat de drets. S’encarrega, entre d’altres coses, d’elegir la Junta directiva, aprovar la memòria anual, l’estat de comptes i les quotes a pagar pels socis/es,  i acordar la modificació dels estatuts o aprovar la dissolució de l’Associació.
  • La Junta Directiva s’encarrega de la representació, gestió i administració de l’associació. Actualment, les persones que n’ocupen els càrrecs són:
    • Presidenta: Norma Echenagucia
    • Secretària: Elisenda Tolo
    • Tresorera: Marta Domínguez

Contacte: afaturonet@gmail.com

Les Vocalies col·laboren amb la Junta en la gestió de l’associació, ocupant-se de temes específics.

• Vocalia d’extraescolars: Elena Pla (afaturonet@gmail.com)
    • Vocalia de menjador: Maria Corredera i Maria
    • Vocalia d’acollida: Marta Puig
    • Vocalia d’handbol: Txus Garcia Puig (turonethandbol@gmail.com)
    • Vocalia d’escacs: Anna Gironès (turonetescacs@gmail.com)
    • Vocalia Iniciació a la dansa i Zumba: Bet Ribera (turonetzumba@gmail.com)

• El/la Representant de l’AFA al Consell Escolar (actualment, la Maria Corredera) pot ser qualsevol pare o mare amb voluntat de ser-ho i que obtingui el suport de la Junta de l’AFA.

També hi ha altres tipus de col·laboracions amb l’AFA, de caràcter més puntual, com són:

• La coordinació amb “Mares i pares pont”:

Mare pont p3 Carol Garcia

Mare pont p4 Maria Monterde